Verbeter de winkelervaring van de klant

Verhoog de winkelwagen conversies en verkrijg een concurrentievoordeel

Uw online product content moet opvallen, nu meer dan ooit, om de aandacht van uw klant te vangen en de value proposition van uw product duidelijk te maken om aankoop conversies te genereren.

 

Volgens een recente GfK FutureBuy Studie:

  • 54%

van de respondenten zei dat ze nu minder trouw zijn aan één merk en het noodzakelijk vinden om rond te winkelen om de beste deal te vinden.

  • 45%

zei dat retailers, adverteerders en merken minder invloed hebben op hun aankoopbeslissingen dan ooit tevoren.

Uitgebreide content voor merken

P

Wij maken van creëren een fluitje van een cent

We kunnen inline, ongestructureerde content (vaak aangeduid als A + inhoud) maken, gebruik makend van uitgebreide content elementen die u al voor uw website of geselecteerde retailers hebt gemaakt. Of we kunnen content gewoon vanaf nul opbouwen.

Lees meer

 

Beheer al uw product content op één plaats

Wij bieden een online portal voor u om al uw product content elementen te beheren, waaronder gestructureerde content, uitgebreide content, afbeeldingen, video’s en meer.

 

 

Zet je beste beentje voor

Wij combineren uw uitgebreide content pagina’s met uw gestructureerde content elementen en zorgen voor dagelijkse syndicatie van eventuele veranderingen en updates naar ons netwerk van duizenden retailers en distributeurs om te verzekeren dat uw beste content in het handelskanaal aanwezig is.

Verrijkte content voor retailers

 

Snel online!

Wij maken het eenvoudig rijke content van de merken die u voert, in ons netwerk te ontvangen en te implementeren. Het maakt niet uit wat uw systeemvereisten zijn: on-site widget, downloaden of gehoste levering.

 

Van “nice to have” naar “need to have”

Het staat vast dat uitgebreide content omzet verhoogt en voor minder verlaten winkelwagens en retouren zorgt. Versla uw concurrentie en maak onderscheid met gedifferentieerde content.

 

De kracht van enhanced product content

Wat is A+ content?

A+ content is ongestructureerde ‘free form’ content. Het kan alle Rich Content elementen omvatten van de vorige pagina. Daarom wordt A+ content steeds meer een noodzaak voor de industrie om e-commerce te versterken.

Een laptop van ultraslanke proporties

Met deze laptop krijgt ‘slank’ een nieuwe dimensie.

Compromisloze functionaliteit

Ultradun betekent niet minder functionaliteit.

De dunste 1 ooit

Met slechts 9,98 mm is de Acer Swift 7 de dunste 1 laptop die je ooit hebt gezien. Hij is ook ongelofelijk licht.

Zwart en goud

De goudkleurige binnenkant en matzwarte aluminium buitenkant zorgen voor een modernistische flair.

Gestroomlijnde stijl

Afgeronde hoeken en afgeschuinde randen rond het touchpad geven het design precies de juiste diepte.

 

Onbelemmerd werken onderweg

Met een batterijduur tot wel 9 uur 2 krijg je waar dan ook je werk gedaan.

 

3x hogere draadloze snelheden

Profiteer van tot wel 3 keer 3 sneller draadloos internet dankzij 2×2 802.11ac MU-MIMO-technologie.

 

Meeslepend geluid

De combinatie van Dolby AudioTM Premium en Acer TrueHarmonyTM levert een virtuele surround sound met een helder en krachtig geluid.

 

1. Gebaseerd op een vergelijking uitgevoerd op 1 juli 2016 tussen clamshell-laptops met Windows OS en OSX die op dat moment op de markt waren.
2. Batterijduur varieert, afhankelijk van energie-instellingen en gebruik.
3. Voor optimale prestaties moeten zowel zender als ontvanger MU-MIMO ondersteunen. De claim van een tot wel 3 keer hogere overdrachtssnelheid is gebaseerd op scenario’s waarin het draadloze toegangspunt 4 MU-streams ondersteunt.
4. Een van de twee USB Type-C-poorten ondersteunt voeding, schermweergave en gegevensoverdracht. De andere poort ondersteunt alleen voeding en gegevensoverdracht.

 

A+ content stimuleert creativiteit

Omdat A+ content een free-form product pagina is, geeft het fabrikanten veel meer ruimte en vrijheid om de content op een creatieve manier,- die het winkelend publiek helpt om de producten beter te leren kennen weer te geven, wat rechtstreeks leidt tot verhoogde aankoop conversies en verminderde retouren.
A+ content richt zich nadrukkelijk op product key value proposition en benefits. Het vertelt het verhaal van een product met voorbeelden en foto’s en antwoorden op de vraag: “Waarom zou iemand dit product willen kopen?

Meer robuuste marketing

A+ pagina’s gaan verder dan productspecificaties en kunnen bestaan uit product marketing, afbeeldingen, video’s, vergelijkingen en sociale media om u te helpen het verhaal van het product te presenteren aan potentiële kopers.
Gedetailleerde en trefwoord rijke marketing beschrijvingen kunnen SEO drastisch verhogen en zorgen voor boeiende content die ook kan worden ingezet voor Social Media campagnes.

Verbeter de winkelervaring van de klant!

De online shopping ervaring vandaag de dag gaat vooral over het creëren van boeiende content. 82% van de consumenten daan online om productonderzoek te doen alvorens tot aankoop over te gaan (Deloitte), dus is het cruciaal dat u de aandacht van uw klanten kunt grijpen, het behouden en de deal te sluiten.
A+ content onderwijst potentiële klanten en update bestaande klanten over hoe een product werkt en hun behoeften invult.

Download: GfK Etilize gids voor Enhanced Product Content

Enhanced product content


*Door het invulformulier in te vullen, abonneert u op de hoogte van GfK Etilize nieuws, inzichten en toekomstige gebeurtenissen. U kunt op elk moment uitschrijven door op de link uit te klikken onderaan onze e-mails.


European Headquarters | Nordwestring 101, 90419 Nürnberg, Germany |
+49 / (0) 911 / 395 2520

GfK Etilize US | 21 Custom House Street | Suite 240, Boston, MA 02110 |
1-888-608-1212 ext. 1

GfK Canada | 5700 Explorer Drive, Suite 104 | Mississauga, ON L4W 0C6 |
1-888-608-1212 ext. 1


*Door het invulformulier in te vullen, abonneert u op de hoogte van GfK Etilize nieuws, inzichten en toekomstige gebeurtenissen. U kunt op elk moment uitschrijven door op de link uit te klikken onderaan onze e-mails.